Wednesday, August 31, 2005

På Bankerydsfronten intet nytt

Här i Jönköping har inte mycket hänt, mina reflektioner so far hittar ni här. Förhoppningsvis blir det mer fart imorgon, känslan nu är att något helt enkelt måste hända. Och att granskningen av de borgerliga partierna tilltar.

Dagens stora nyhet blev istället att Michael Owen går till Newcastle. Jag förstår inte vad han ska göra där, men nu har Liverpool i alla fall pengar att köpa en back. Tur att jag inte är hemma i lyan på Kungsholmen, då hade jag laddat min Xbox med en gammal version av ett fotbollsspel (FIFA 2o03!?), spelat på enklaste nivån och låtit Michael Owen göra en massa mål på Newcastle. Vilket han faktiskt ofta gjorde (i verkligheten alltså).

Ursäkta om detta blev ett rörigt inlägg men högerpaktsträffen i Jönköping idag var verkligen surrealistisk. Fortsättning följer imorgon.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home