Friday, April 28, 2006

I just got a new job!

Just got tell you before you hear it from someone else: I got a new job today, so from the beginning of August I will be editor in chief of the weekly newspapers Aktuellt i Politiken and Stockholms Tidningen. Needless to say, I am happy, excited and full of ideas. I am very much looking forward to this, and to develop and modernize the social democratic weekly newspaper is an enormous challenge that I will try to tackle with hard work, a lot of respect, and with help from my co-workers and many many others.

You can read more about these changes and my ambitions in an article here [in Swedish].

16 Comments:

Blogger Jonas Morian said...

Supergrattis!

28/4/06 13:46  
Blogger Krister Nyman said...

Va kul! Stort grattis!!

28/4/06 14:02  
Anonymous Anonymous said...

Hurra!
Grattis Eric

28/4/06 14:57  
Blogger Katrine Kielos said...

Grattis! Du är precis vad AIP behöver!

28/4/06 17:11  
Anonymous Anonymous said...

Congratulations, Eric. Let me know if you want a hand starting a third publication, "Bluprinten".

28/4/06 22:07  
Blogger Nya Bergérusbloggen 3.0 said...

Mitt varma grattis!!! Jag är spiksäker på att det kommer att bli kanonbra. Och se till att fortsätta vara den kloka fritänkare du varit. Det är viktigt. Sådana som jag behöver lite "pisk" ibland.

28/4/06 23:25  
Anonymous Anonymous said...

Grattis kompis

Du kommer att göra storverk

28/4/06 23:43  
Anonymous Anonymous said...

Stort grattis, rätt person på rätt plats.

29/4/06 00:25  
Blogger Anna, Fair and True said...

GRATTIS! Stort uppdrag att ta över efter en som suttit i 17 år men det kommer du klara med galans!

29/4/06 12:56  
Blogger Anna Larsson said...

Stort grattis! ska bli spännande att se utvecklingen av AiP.

29/4/06 15:14  
Anonymous Anonymous said...

Instämmer i det som alla andra skrivit: Grattis till det nya jobbet!

/Nina

29/4/06 15:49  
Blogger Tora Hansjons said...

Kul Eric, kanske skall tacka ja till nästa prenumerationserbjudande. De brukar ju komma då och då. Eller så fortsätter jag läsa dem när jag går förbi arbetarkommunens expediton, jag bor liksom en bit från återvinningsstationen=)

Grattis i alla fall!

/Tora

29/4/06 22:23  
Blogger Martin Tollén said...

Suck. När jag möter Erics ansikte på prenumerationserbjudandena blir det svårt att skicke dem direkt till pappersinsamlingen, så det finns risk att AiP snart får en ny prenumerant...

Men jag sällar mig till alla gratulanterna - även om det kanske är AiP som i första hand ska gratuleras.

30/4/06 09:56  
Blogger Kristin said...

Grattis från andra sidan Atlanten...

1/5/06 01:43  
Blogger Esa Suominen said...

Already in the phone, but again here, CONGRATULATIONS my friend! I'm sure a lot of positive changes will happen. Great to notice that there is will and vision to hand responsibility to young people with ideas and capability. I guess I'll have to subscribe to the paper, if possible from the other side of the Gulf. :)

2/5/06 09:34  
Anonymous Anonymous said...

Grattis min van. Hoppas vi kan ses i sommar, kommer till Svealand i Juni. Mark halsar!

17/5/06 23:15  

Post a Comment

<< Home