Tuesday, June 21, 2005

God fortsättning: Magda i Korseld!

Under min tid som ordförande i S-studenter medverkade jag regelbundet i SVT24, bland annat och med stort nöje i debattprogrammet Korseld (med vilket den trevligt snabbtänkande Per Gudmondsson jobbar).

Idag tisdag gör min efterträdare Magdalena debut på temat "Hur maudernt är Centern?", något som jag verkligen tycker är roligt och naturligtvis ska titta på (för oss som alltid jobbar mycket under seneftermiddagarna så finns både Studio Ett och Studio 24 på nätet när det passar).

S-studenter har blivit mer och mer viktigt som politisk organisation de senaste åren och jag har stor tilltro till att Magda ser till att fortsätta den trestegsraket som Åsa Westlund och undertecknad försökte inleda. Lycka till ikväll, Magda!

3 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Vad är nästa steg? Kommer Magda att sitta och diskutera Per Gessles eventuella betydelse för den halländska arbetarrörelsen?

21/6/05 11:38  
Anonymous Anonymous said...

Ja det var en sansad och trevlig debatt. Nästan lite för myspysig! Hägglund var saklig och duktig. Magda och Johan var duktiga båda två.

I debatt väg var nog debatten mot hon som är Pro Fidel Castro i Vp det roligate jag har sett.

FN har ju fel om Cuba, likaså Amnesty , HUman Rights Watch och alla övriga "borliga medlöpare" oragnisationer =))

23/6/05 17:12  
Blogger Eric Sundström said...

Johan! Kul att du minns debatten om Kuba, jag citerade Stalin, hon Eva-VPK-Kuba-kramaren blev vansinnig och det hela klipptes in i Rapport. Det går att hålla hyfasd koll på dessa program via SVT:s hemsida, även om Korsled till exempel bara ligger ute en vecka.

26/6/05 01:37  

Post a Comment

<< Home